måndag 2 maj 2011

punkt.

visste inte vad rubriken skulle bli,så det blev punkt.
Idag i skolan har vi haft rosenseriens lerinpackning+peeling. Såå skönt och avkopplande! Jag var tillsammans med maria så jag gjorde på henne först och så gjorde hon på mig efter pausen. :)
  Denna vecka kmr gå jettesnabbt tror jag, imorgon börjar vi skolan först kl.4 och så har vi kundbetjäning 3 timmar och så slutar vi klockan 7 :D Och på onsdag är vi lediga! NIIIICE! :D Så jag åker hem till Veikars imorgon efter kundbetjäningen :) Så får jag äntligen komma hem igen en stund till mina favorit-män ;)
   Ojjojj så mycket underhållning man kan ha av en liten kattunge :D Edward tror jag kommer att bli en liten kelgris när han blir större :) Kan inget annat än älska den lilla krabaten vi hämtade hem i fredags :D Men han gjorde nog mig lite sur också tidigt på lördagsmorgonen. Han väckte mig kl.05.15 och tyckte att det var dags att busa lite! Suck..jagade mina fötter i sängen fastän jag låg helt stilla..då han äntligen fattade att jag inte var på bushumör, så hittade han förståss nattduksbordet med BÅDA mina glasögonpar på, och dom var det ju förståss jettekul att leka med, ända tills jag lade dem i lådan! Hahha.. :D
    Annars var jag i jobb första dagen i lördags, gick väl.. inte den roligaste dagen måste jag säga.. tack gode gud för att felicia kom i jobb den dagen! <3

Skriver mer någon annan dag.. heips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar