söndag 26 februari 2012

En dag på isen


Tjoho! imorgon börjar sportlovet, officiellt :)
Häljen har varit allmänt vanlig. I fredags var jag ledig från skolan, så jag gick ut och gå med stavarna i det härliga vädret någon kilometer, var riktigt skönt, men såklart hade jag på mig för mycket kläder så jag nästan badade i svett när jag kom hem tillbaka :D Sen så for jag och jonas till kvevlax på ett ärende, och så blev det bakning när jag kom hem :D Så den dagen gick nog allt fort den :) Lilla Levi fick också vara ute för första gången, vilket var väldigt uppskattat. Tänkte inte få in honom igen :D
   Igår var mamma och milla här hela dagen, jag gjorde lite skoluppgifter så jag sminkade milla (3 olika sminkningar), så när jag var klar hade milla så otrolit sjuk hud runt ögonen när hon hade tvättat bort sminket så många gånger :D När vi var klara med det färgade milla håret på mig, och det blev rött och riktigt snyggt! :) På kvällen var jonas,emme, david, elina, taneli, becka och toffe här också. Spelade lite wii och hade det allmänt bra :)
   Idag sov vi halva dagen nästan :D så vi gjorde lite mat till oss och sen så for vi till Köklot och grillade korv på isen i det fina vädret :) David, emme och jonas var med dom också :) Lägger upp lite bilder från dagens grillning :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar