torsdag 1 mars 2012

Power Big Meet

Nu är power big meet äntligen fixat!
Vi beställde båtbiljetterna här för en par veckor sen och för en par dagar sen fick vi stugan fixad eftersom  det var en som hade ringt och avbokat sin 4-pers stuga dagen före så jag råkade få den då! :) Annars hade det blivit att smälla upp tältet ;)
   Sportlovet har gått allt annat än långsamt! I måndags var jag till tuuri med mamma, pappa och mormor :) Hittade inget speciellt, ett klätterträd åt Levi :) Tisdagen minns ja faktist inte vad jag gjorde, igår var jag och micki och skidade (det tungaste jag har gjort på typ 10 år), lotte och joni var hit, ut och körde en stund med jonas och var och hälsade på lilly och jim i deras lägenhet :) Och idag har vi varit till Närpes, var först till massören, sen for vi till lotte en stund och sen for vi till Rangsby för att äta där jag och mamma på samma gång fyllde i ansökningsblanketten till YA!  :)

Skriver mera en annan gång :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar