tisdag 3 april 2012

Jobb

Hej där!
Nu är äntligen skolan över och jag har äntligen börjat jobba!
Jag var första dagen i jobbet igår, och det kändes totalt omöjlgtt att lära sig allt, men redan idag kändes det betydligt bättre. Hittills trivs jag jättebra med mitt jobb, det är väldigt varierande och supertrevliga jobbarkompisar! Både på vårdsidan och på städsidan :) det här kommer nog bli bra! :)
  Känns lite konstigt bara när alla andra får åka ut på "äventyr" så jobbar jag istället :/ men det gör inte så mycket, pengar kommer ju in ;) som t.ex. över påsken, så enda lediga dagen jag har är söndag.

Slutade 15.00 idag, efter det for jag och mikki till stan för att uträtta några ärenden, så nu har vi ätit för en liten stund sen så ikväll blir det väl inte att göra så mycket. Nu skall jag titta tv en liten stund, hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar