torsdag 29 mars 2012

Torsdag

Då var det torsdag, och väldigt längesen jag skrev sist!
Det har nog inte hänt mycket sen senaste inlägget!
 Har varit ledig denna vecka, så jag har bara varit hemma och tagit det lugnt och i tisdags var jag hem till Rangsby en stund och spenderade lite tid med mamma medans micki var i jobbet och sen mot kvällen for jag och hälsade på lotte och joni en stund före jag åkte hem.
  Och ikväll kom jag upp tillbaka till Jeppis eftersom helgen spenderas på en mässa från skolan eftersom vi och frisörerna från YA! (vuxenutbildningen i jeppis) har lagt ihop en modeshow. Lö 11 & 1, sö 12 & 2 har vi visningar för dom som vill komma och titta! :)

Nu skall jag titta lite gossip girl innan jag går och lägger mig, gonatt alla! :)

saknar sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar