fredag 16 augusti 2013

Fredag

Hej där!
Igår som sagt var jag på innebandy träning, vilket var skitkul! Däremot tycker inte mina muskler det är lika roligt idag, kommer antagligen att vara ännu värre imorgon ;) Men det är ju bra iaf att man känner att man har gjort något :) Laget verkade helt trevligt, kan väl inte säga något annat ännu eftersom jag bara har träffat dom en gång. Men det där kommer nog att bli bra det där bara jag kommer igång ordentligt. På samma gång får jag ju lära mig finska också, eftersom våra tränare endbart pratar finska, men det skall nog gå bra det också. Trodde faktiskt inte att jag skulle hänga med så bra som jag gjorde, men sista halvtimmen när vi spelade, då började nog orken tryta ;)

Hahh! Min katt är lite smått konstig tror jag..vad man än ger till katten så äter han upp det, spelar ingen roll om det är lite mysli eller om det är kaninmat :D Idag när jag städade kaninburen så förstås skulle ju Elis vara med han också, så med detsamma jag hade fått rent spån i botten kom han springades med full fart om bara "fladdade ut" sig i spånet, där han förstås fick syn på kaninmaten jag satt dit (en gnagarblandning+pellets) och han tyckte då tydligen pellets var JÄTTEGOTT, så där låg han då och åt kaninmat ur kaninskålen -.-

Usch, jag vill inte den här sommaren skall ta slut..varför är sommaren så j*vla kort? Får ju halvt panik att veta att det kan ligga snö på marken om en par månader.. hyij. Har många gånger funderat varför inte sommaren kan vara lika lång som vinter och vintern lika kort som sommaren?

Levi förra sommaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar