torsdag 15 augusti 2013

Ledig dag + innebandy

Hej halå där!
Nu är jag här igen, ennu ett försök att blogga, skall försöka hitta ny inspiration att försöka fortsätta med bloggen i vinter :)
Har nyss suttit och gjort om bloggen ja jag vet inte hur länge, men iaf så fick den en rejäl förändring :)

Sommaren har gått alltför fort tycker jag, har jobbat halvtid och bara tagit det lugnt. Var till Sverige en sväng också på Power Big Meet, vilket var helt lyckat! En kul resa och det perfekta avslutet på båten med en hel hög med svenskar :D
Power Big Meet 2011 - Becca å jag (:

Har också hunnit vara på bröllop i sommar.


Stort GRATTIS Johnny och Sarah

I måndags började skolan igen också, skit. Nåja, får se hur det blir med skolan efter julen, eftersom YA! är världens sämsta på att informera SANNINGEN till eleverna så vet ja inte ännu om jag kommer att ta ett "mellanår" och söka till mitt UP (sjukvård och omsorg) först till nästa höst och gå med ungdomarna eller om jag tar äldreomsorg efter julen som startar, och då blir färdig om lite mer än ett år..suck, jag vet inte vad jag vill..

Nåja, som rubriken lyder är jag ledig idag, eftersom vi har skolan må-ons varje vecka. I höst skall jag också börja spela innebandy, iaf börja vara med på träningarna nu i början och sen får vi se då vad som händer..men ikväll är första träningen, ska bli kul och se hur det går då :D liite nervös är jag ju nog, känner att jag borde ha lite press på mig eftersom dom jag börjar träna med spelar i division 2, hohh! :) nää det där blir nog bra!
Men nu skall jag sluta svamla och röra mig mot stan och se om gigantti vill fixa min telefon på drulleförsäkring ;)
Kosmetologexamen våren 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar