onsdag 17 augusti 2011

onsdag

Började skolan kl. 9.35, skönt med lite sovmorgon! :)
Började med KHB (kompletterande hudvårdande behandligar), sen lunch och sen en till KHB, där vi idag började på med lärdomsprovet litegran! Efter det hade vi gymnastik där vi bara bestämde vad vi ville göra under perioden. Lektionen efteråt var det samhällskunskap som stod på schemat, men eftersom jag hade varit och pratat med studiehandledaren en stund före så var jag befriad från de eftersom jag redan hade haft den kursen i vasa! Wihuu :) så jag slutade ca. 14.20 idag.
  Ikväll har Kata varit här och hälsat på, vi har bara suttit och babblat en massa och tittat en film, Candy.
Så nu har jag just varit i duschen och sitter här och småpratar med Julia medans hon spelar tetris :D

Återkommer imorgon! Tjohejs :)

sommar 2011 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar