måndag 5 september 2011

Sjuk

Hejsan! Nu har jag förståss blivit sjuk, eller jag har nog varit det en bra stund nu..
Har haft feber från och till hela tiden sen torsdagskvällen/fredagen. 
 Lördagens program var fullt. Steg upp 11tiden och började tvätta kläder, åt frukost och gjorde mig klar. Därefter åkte vi till Närpes för att ha födelsedagskaffe för lite släkt, eftersom jag fyllde 19 i torsdags. När det var klart for vi till Karlå för att hjälpa Lotte och Joni att renovera deras hus, men när vi kom dit så skulle de åka till JP och äta, så vi tänkte att vi följer med iaf som sällskap, men när vi kom dit bestämde vi oss för att äta vi också iaf.
  Resten av kvällen gick åt att renovera. Micki satte upp gipsskivor på väggarna, lotte och jag städade upp på bakgården och senare slipade vi väggar, joni och jonas slipade golv, och grönholm vet jag inte vad han gjorde :D
 Kom hem runt 12-tiden på natten, hann bara komma hem så kom emme, jonas(jettefull :D) och fredde hit. Senare skjutsade dom in fredde till stan och på samma gång kom elina och david hit också. MEn då ville inte jag vara med längre så jag gick och lade mig och försökte sova bort febern.
  Idag är jag hemma och hostar ihjäl mig, blir snart att åka till sjukhuset också, skall först till labbet och sen till läkaren. Misstankar om lunginflammation är på gång :s hoppas inte..

 Nåja, hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar