söndag 25 september 2011

love

Nu har jag inte skrivit på länge, så jag tycker det börjar bli dags att uppdatera lite här :)

I fredags hände inte så mycket, på dagen var jag bara hemma och tog det lugnt, tror jag?! Umgicks lite med Jonas också på dan, eftersom han och emme har flyttat in i lägenheten nestan brevid oss (i samma hus), så nu behöver man inte tänka på bil och bensin varje gång man skall spendera tid med dom :D
 När micki kom hem for vi till marigona på pizza, efter det for vi in till stan och fixade lite andra saker, som t.ex. våra förlovningsringar :') <3 Rättare sagt då, jag ock micki förlovade oss i fredags :) 
I lördags (igår) steg jag upp runt 11-tiden och for till närpes, milla hade lova mig att hon skulle hjälpa mig lite gran att komma igång med slutarbetet, så det blev gjort :) Var också och hälsade på Madde för en gångs skull som jag inte har sett på nästan hela sommaren :D
Mot eftermiddagen/kvällen for vi till Pörtom och hälsade på min kusin och hans flickvän och deras 3veckors lilla bebis :) Var där 1-1½ timme, sen var det dags att söka sig mot Veikars igen innan det blev mörkt :) 
Inte så riktigt kul att köra i mörkret ensam med tanke på att älgjakten började denna helg också. Men det gick nog bra ändå :) Lördaskvällen spenderades bara med emme och jonas och lite film :) Chill.
Idag har vi inte gjort något mycket speciellt, var till siwa ett varv och handlade lite mat, sen åkte vi till köklot och Replotbron (under :D) för att fiska lite, men det blev inget napp denna gång heller.
Han bara komma hem och ta det lugnt en stund och sen var det dags att åka upp till jeppis igen :/
Så nu sitter jag här igen och önskar det skulle vara fredag så man får åka hem igen :)

Snart är det 8 oktober, och dåå skall jag och göra min andra tatuering, wiii :D Bara längtar <3
Nåja, nu skall jag så småningom ta natt, gonatt alla! :)

Nu och föralltid! <3
Älskar dej mikki!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar