måndag 24 oktober 2011

Long time no see

Nu var det nog ett bra tag sen jag skrev sist. Har inte haft någon som hellst motivation. 


Hade höstlov förra veckan, gjorde ingenting fastän jag inte hade nästan en ledig stund :o
Måndag: var jag och jonas till ett dagis där han hade varit på civiltjänst, så han skulle dit och hälsa på och eftersom han inte har någon bil fick jag agera chafför :) Sen bare det iväg till minimani, till nicke på kaffe och sen till stan med mamma och milla. Kvällen var jag bara hemma med micki och tog det lugnt.
Tisdag: Var jag till veterinären med Edward eftersom han skulle kastreras då. Gick riktigt bra, men benen ville vika sig lite undan honom när han vaknade igen :D Tror inte jag gjorde så mycket annat den dagen.
Onsdag: Var jag till stan och skulle fixa praktikplats, men jag fick inte tag i henne då. Tror jag var ut och körde en sväng med Toffe och Becca på kvällen.
Torsdag: Var jag igen till stan p.g.a. praktikplatsen, men inte då heller fick jag tag i henne. 
Fredag: Först var jag till hvc i Närpes, sen for jag till Josefine för att klippa och färga håret och göra en handvård på Josefine, blev riktigt snyggt! :) Efter det for jag och träffade Joni och Lotte en stund före jag åkte hem till Rangsby för att äta något innan det bar iväg tillbaka till Veikars. På hemvägen såg jag två stora älgar också.. uäck.


Idag har jag inte gjort någon nämnvärt, varit i skolan halva dagen, chillat och chillat lite till.


My new hair.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar