torsdag 27 oktober 2011

School

Slutade skolan där en två tiden. Gick till k-market efteråt för att handla te till lägenheten,tror ni dom hade te? NÄ. suck, vilken j*vla affär har inte te??
  Nåja iaf, har lämnat in en finska uppgift idag också, skrivit moddeprov och fått veta hur det gick i fysikprovet som vi skrev igår. TACK GODE GUD att jag blev godkänd i fysik :D Det var nog antagligen med nöd och näppe :)
  Moddeprovet gick också ganska bra, fick 2 där, med endast 3 poäng från en 3a :) Tyckte det var bra eftersom jag inte kunde några ord alls och jag inte hade alla papper. Så nöjd blev jag :)

Har även fått min praktikplats bekräftad och klar nu :) Det blir att vara på sokos emotion denna gång då :) Skall bli ganska intressant tror jag :)

Har också blivit förkyld, jobbit :s var så gott som död i skolan igår, men idag har det gått bättre tycker jag :) Hoppas det inte blir så "allvarligt".

Söt Edward :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar