lördag 8 oktober 2011

Tattoo

idag gjorde jag mina andra tatuering! :) Jihuu :)
inte alls lika smärtsamt som den första jag gjorde :D Med denhär vibrerade det bara lite i ryggen :D
 Har ingen bild på den ännu, men det kommer väl :) Det blev iaf ett spader-ess kort med tre blommor runtom, och en banderoll "över" kortet där det står family. :) Som sagt, bild kommer senare :)


Efteråt jag hade varit och tatuerat mig for jag, micki, jonas och emme till Masku ett varv för att kolla in slutförsäljningen, men jiises vilka priser.. -.-  När vi hade varit där skulle emme åka och klippa sig och jonas och micki skulle till sidny för att kolla hur mickis basar spelar, så jag joinade lotte på "bygget" medans dom var där :) Till sist innan vi ålte hem for vi till casa på pizza :)


Så vi kom hem för en par timmar sen så jag har nu inte gjort så mycket sen dess, sköljt av tatueringen och smörjt in den och suttit här lite, enda jag har gjort! Men vi skall väl snart börja gå över till jonas och emme på kaffe så jag skall ta och avsluta detta nu! 
Heijtå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar