söndag 4 mars 2012

Söndagen

Söndag igen då (eller snart måndag), vilket betyder skola imorgon igen..suck!
Nåja, sportlovet har varit jettebra! Vilket gjordes ännu bättre eftersom micki också tog ledit denna vecka :)
Är som sagt riktigt nöjd med detta lov! Endast 3 veckor kvar här i jeppis nu, SÅ J*VLA SKÖÖNT!

Idag har vi inte gjort så mycket, sovd halva dagen :) Sen gick vi ut en stund eftersom micki skulle byta kylaren på sin bil så vi var ute i det fina vädret en stuns också före mamma och pappa kom över med min bil. Pappa och Christoffer har bytt kamrem och olja i den över helgen så jag har lånat mammas bil över tiden.
 När dom hade åkt gick vi över till emme och jonas som bjöd på kaffe och kladdkaka (men saften fick vi ta med själva eftersom inte dom hade någon :D). Det var väl enda vi har gjort idag, före micki skjutsade mig till bussen så tittade jag bara lite på tv och tog det lugnt.

Men nu skall jag riktigt snart sova, så gonatt alla barn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar