torsdag 24 februari 2011

Lägenhet

Jippijippijeeeijjeeeij :D Äntligen är det sportlov! :)
Ska bli SÅÅÅ sköönt att få vara ledig en hel vecka :) Till på köpet så sticker jag, jonas och micki ti Åland på onsdagsmorgonen :) Niiice :) Och så kommer vi hem lördagsnatten till söndagen!
 Skoldagen har faktist gått jettefort, denhär dagen har faktist bara sprungit iväg. Vilket är väldigt bra också! :)
Ikväll så var jag och micki och tittade på en lägenhet här i veikars, den var faktist väldet myysig, den var inte så jettestor (48 kvadratmeter), men passlig för oss två :) Funderar nog starkt på att hyra den, så antagligen blir det den vi tar :)
  Förresten, vill ni veta en sak? Jo, JAG HATAR MIN BIL!! den är bara en enda stor utkomstkälla..man får bilen reparerad, och en vecka senare har den något fel igen.. suck. Så det blir väl antagligen att mamma tar min bil och byter in den mot en bil åt sig själv och jag tar mammas bil. Bättre än ingen bil iallafall.


Jag konstaterade just att jag saknar min kata väldigt mycket.. ;(
Tycker inte att du borde va i gymnasiet i 6 veckor..du borde va i yrkes me mej :)

 
Katariina Kortelainen, jag älskar dig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar