lördag 26 februari 2011

Lördag

Nu har vi entligen lägenheten fixad! :D Den är vår från 15 mars :D typ bara 2 veckor kvar! :O :D känns ganska overkligt egentligen, men kul blir det (:
  Hahahaha, trodde faktist ett varv idag jag skulle dö! :D Jag blev nämligen skrämd av en GRIS! :D Jag skulle och rida till börknäsgården, så när jag kom dit så gick jag in i stallet för att se om Patricia var där, när jag hade tittat runt mig ett varv känns det precis som någon skulle se på mig, när jag tittade åt sidan stod en liten gris i ett hörn och stirrade på mig :'D (hon har skaffat två minigrisar till gården) Men jisses vad jag blev skrämd först :D Vem f*n förväntar sig att en gris skall stå och stirra på en när man kommer in i stallet? Inte jag iaf :D Annars var ridturen i terrängen SUPERHÄRLIG! Minns inte att det var sådär kul att va ute i terräng med hästar :)
  Ikväll har vi inte gjort så mycket, varit upp till Niesby ett varv och träffat yannie å kalle en stund å lite annat folk :) Känns bra nu när micki har igång volvon igen :) Och jag kom på nu också att det är BARA 3 dagar kvar tills vi åker till åland :)

 Micki, jag älskar dig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar