onsdag 23 februari 2011

Ny Blogg!

Hejsan alla!
Som ni märker är detta nu min 3dje blogg! :D Jag vet att jag är rastlös :D
Men jag såg en person som hade blogspot, och jag tyckte att det kunde vara något att testa på, för jag måste nog säga, jag fattade INGET efter att dom hade ändrat peppar till papper! Suck.. nåja, jag skall försöka såhär nu då ett tag, får hoppas det går bättre :)

I skolan idag har vi sminkat treorna, vi gjorde fest-/kvällsmake-up. Jag sminkade Hannie, blev väldigt nöjd med resultatet, speciellt ögonsminkningen :) Hade moddeprov efter maten, jippiii, jag fick en 3a :D (Bästa man kan få). På mattetimmen senare på dagen fick vi ut matteproven också som vi hade förra veckan, det gick också ganska bra, där fick jag 2 :) Så en helt bra dag har det varit idag tycker jag :)

 Nu ikväll har Ida varit hit också, sååååå otroligt längesän jag hat träffat henne, men oj så roligt vi hade :D
Men nu har jag berättat lite om dagens händelser, så nu skall jag kika vidare här på min nya blogg! :)  Ciaao! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar