lördag 2 april 2011

Lördag

hahaha, hittade en söt bild på Marie
från en kundbetjäning ifjol :)

Godag alla!
Igår slutade vi skolan runt 2 tiden..

For direkt till vasa och släppte av Cessi och Julia.
Jag hade tid till arbetsintervju kl.5 på tropiclandia..

Så då hade jag inte mycket att göra, satt och pratade
med nicke på matkis en stund.
  Intervjun gick jettebra, förstod typ allting vad

som diskuterades, även fastän allting gick på finska :)
Lät ganska så positivt så jag får hoppas jag får jobbet :)
Han skulle skicka mejl på månda eller tisda, så får se då :)
   På kvällen var vi bara hemma och tog det lugnt, såg på tv och

lite sånt. Helt chill.

Ikväll/idag skall vi till casa på pizza med joni och lotte.
tycker sååå synd om lotte som har fått ryggskott igen :(
  Men nu tror jag nästan att jag skall gå och äta lite

och sedan gå i duschen.

Ciaao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar