torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag

...består av lägenheten full med folk! :)
Här sitter jag och har huvudvärk och är trött medan jonas, toffe, micki och becca
spelar förfestspelet :) Emme och David tittar på dom också, precis som jag :D
   I skolan idag har vi haft yrkesprov i helkroppspeeling och nack- och ryggmassage, gick väl sådär..
Skulle ha engelska efteråt, skrev ett j*vla förhör som jag inte ens visste av att vi skulle ha idag,
klarade det med nöd och näppe.. sen stack jag, julia och a-m hemmåt för att senare åka
på arbestintervju.
  Kl.6 kom jag till Replot till Bernys. Gick och pratade med den som har hand om
allt såntdär en stund, tillsist frågade han när jag kunde börja jobba, så nästa helg börjar jag! :) Härligt!
Äntligen kanske lite pengar kommer in igen :) Så behöver man inte leka fattig hemmafru denna sommar då :D

GLAD PÅSK ALLA!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar