söndag 10 april 2011

Söndag

Då var det söndag igen då..suck vad veckorna går fort! Men det klagar jag inte på :)

Igår var det fullt program! :) steg upp 8-tiden och gick i duschen och sen slängde jag i mig lite frukost och sen stack jag iväg till frissan! När jag kom hem igen åkte vi in till stan för att se om giganten hade telefonen jag ville ha, men såklart hade dom ju inte! suck.. så det fick bli en anna då.. Sony Ericsson W100i tror jag den hette den jag köpte :)
  Efteråt for vi och träffade mamma och milla som också var i stan, och var till clas olson ett varv också :)
När vi kom hem åt vi och tog det lugnt en stund, en stund senare knackade det på dörren och då var det conny och adde som kom och hälsade på! :) sekunden efter ringde toffe, så då for jag och hämtade han och becca så dom kom hit en stund de också :)
 Senare på kvällen for vi ut och körde en sväng, träffade även lilla josse där :)

Efter 3-4 veckor får vi en liten kissemisse! :) jeeij :)
Nu börjar jag faktist bli lite hungring.. ciaao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar