tisdag 5 april 2011

Skolan

Har varit i skolan från 11.30-18.30 idag. Har haft kundbetjäning,
Oj så roligt det kan vara ibland att ha kunder man känner och kan prata
sin egem dialekt med dom. Mamma och mormor var nämligen upp på
behandling idag. Jag gjorde ansiktsbehandling på mormor och Monica
gjorde en fotvård på mamma :)
   Eftersom min telefon har fnatt 24/7 har jag börjat få riktigt ledan av den!
Så nu har jag hittat en telefon jag vill ha, och som jag antagligen kommer
att åka och hämta så småningom! :) Nämligen en Samsung b3310 :)
   Nästa helg är det hot rod & rock show också! :) dit skall man väl också
måste ta sig ett varv :) Men på denna helgs shema (som är planerad) står det iaf att jag skall träffa Sofia på fredagen och ett frissabesök på lördagsförmiddagen :D




på väg till hot rod! 2 år sen?
Älskar dej, Micki! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar