söndag 26 juni 2011

Chill dag.

Idag har det varit en lugn dag. Steg upp ca. halv1, åt lite och tittade på tv.
Var meningen att jag skulle ha åkt och ridit med Jeanette, men der blev det inget av eftersom dom skulle ha några beteshagar klara idag. Så imorgon åker jag istället. Men eftersom det inte blev någon ridtur var jag och micki ut och cyklade ca. 7km :)
  Igår var vi i närpes. Var först på mat till sea side med mamma,pappa och mormor. Efter det tog vi det lugnt en stund före vi for upp till skolan och hämtade Jonas. Kenneth kom också med oss ner till Fagerö. Var ut och körde till Näsby ett varv senare också, då var det Jonas och macke som var med! 
  När vi hade varit vorta en bra stund så skjutsade vi ner dom tillbaka till fagerö så att jag och micki kunde åka mot blaxnäs och hämta upp katten på villan. Men före det åkte vi via Lottes villa och hälsade på Lottes familj och Joni. Satt där en bra stund och pratade och hade jättekul med dom :) Hoppas det blir lika roligt nästa helg! :) 
   Just nu sitter jag och micki och tittar en konsti film som jag inte riktigt fattar vad den handlar om.

Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar