tisdag 21 juni 2011

Helgen som varit

började med Fredagen, såklart! 
Då var vi hos Mickis moster i stan som hade 30-årsfest! Var en massa okänt folk där men roligt var det ändå :) 
På lördag skulle vi åka till Juuthbacka på Amercian car meeting, men visste inte vem vi skulle ha med oss! Men i sista stund hittade vi vårt sällskap :) Nämligen lilla Josefine :) Vi åkte till malax för att hämta upp henne först och sedan bar det av till Nykarleby! Träffade en massa trevligt folk där och hade det allmänt bra :)
När vi kom hem mot kvällen tog Jonas över och körde på kvällen :) Svaine plockade vi sedan upp här vid vår lägenhet när vi hade skjutsat hem josse till malax.
På söndagen vaknade jag runt halv12-tiden, steg upp och åt frukost och sedan for jag iväg till stallet med Jeanette. Red en häst som hette Hilma, jetteduktig men j*vligt envis! Red kanske 2 timmar, så igår och idag hade jag ORDENTLIGT med muskelvärk (eller som vi säger på närpesiska "lemin"). När jag kom hem tog jag det lugnt en stund, diskade lite och sånt där senare. Tillsist var det kväll och dags för att gå och lägga sig. Det var min helg!

Igår var jag in till stan med mamma och Milla, köpte 3 blusar och ett byxpar.
Åkte sedan till Helsingby för att hälsa på bitte och stefan och barnen :) Senare på kvällen städade jag och micki vår lägenhet, damsög och torkade golvet och lade in vår nya matta i vardagsrummet, blev riktigt bra! :)


Bilder från helgen:
Edward <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar