måndag 6 juni 2011

Sorry

..för att jag inte har uppdaterat på nästan en månad! Jisses..
Nåja, har bara haft bort bloggen glömt eller inte hunnit.. Nåja, inte har det väl hänt mycket nämnbart sedan sist heller.
  Just nu är jag i Närpes, skall vara här hela veckan :) Skönt, roligt att få träffa familjen och sina kompisar lite oftare nu också än vad jag gör annars när jag är i Veikars. Anledningen till att jag är här så är att jag har fått sommarjobb på biblioteket denna vecka :) Var där första dagen idag, det var faktiskt riktigt roligt även om det är städjobb :) Men personalen har nog en stor betydelse också hur man trivs, dvs. att dom är jättetrevliga och jättesnälla där :) Jag trivs! :)
  Ikväll har jag inte gjort några stora saker, var till en fysioterapeut efter jobbet, sen åkte jag hem och åt. Mamma  hade gjort våfflor tills jag kom hem, muums :D Satt hemma ca. en timme och sen åkte jag upp till lotte och joni en stund :) Joni for på alarm strax före jag kom så honom han jag inte träffa men lilla guldkornet lotte var ju hemma :D
  Eftersom vi inte visste vad vi skulle göra så gjorde vi som alla andra..tog några varv i Näsby! Var även och åt varsin glass till Tinas Glass :)

Börjar jobbet kl.7 imorgon, så jag tror det blir natten nu! Gonatt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar