torsdag 9 juni 2011

Jobb+Vintärklådd

Så har min dag sett ut! :)
Först var jag i jobb till 14.30, sen for jag upp till lotte och därifrån bar det av till Vargberget för solning och badnin g:) Så badkruka som jag är tänkte jag nog inte alls gå i men jag kom fram tillsist att vattnet var varmt, så med många funderingar fram och tillbaka tog jag mig ett dopp! Och oj så skönt det var :D Men efter 10 minuter efter att man kom upp så svettadest man som en gris ijen! :s
  När vi hade varit där en par timmar for vi upp till lotte och hämtade joni, för då bar det iväg till casa på pizza! :) Efter att vi ätit och betalat så for jag till faster där även mamma och milla var :) Var där en par timmar och så for jag hem. Så nu sitter jag bara här och tar det lugnt och funderar på att gå och lägga mig och kanske läsa en bok.. jag är DÖDSTRÖTT! Solen mattar VERKLIGEN ut en.. :s

 Nåja, hej nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar