tisdag 8 mars 2011

Cecilia & Mikael

Hittade en lista på Angelicas blogg som jag tänkte göra!

Vad heter ni? Cecilia Ömossa och Mikael Svevar
Hur träffades ni? Internatet i Brändö :)
Är ni förlovade? Neej
Bor ni ihop?
 flyttar tillsammans i hälgen
Har ni barn? NopeHar båda körkort? Jodå
Isåfall, vem kör bäst? Micki antagligen :D
Kommer du ihåg er första kyss?
 Absolut :)Vem är äldst? Micki-boy :)Vilka stjärntecken är ni? Båda är Jungfru
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? MickiVem sjunger bäst? Antagligen jag? :D
Håller ni i handen på stan? Ibland
Kände ni varann innan ni blev ihop? Lite
Vad har ni gemensamt? Mycke, orkar inte räkna upp allt :DBlev du kär i första ögonkastet? Faktist inte :)
Har ni någon speciell låt? Inte vad jag vet Har ni stora framtidsplaner? Inte precis :)Har ni gråtit i varandras armar? Joo
Har ni varit utomlands tillammans?
 Sverige i höstas och sommaren -09
Vilket är ert bästa minne? Hmm..jag vet faktist inte :D
Vem lagar bäst mat? Micki! :DVad gör ni en vanlig vardagskväll? En vanlig vardagskväll så är han i veikars och jag i jakobstad :(
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Absolut! :
)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nå båda bodde på internatet, men annars har vi 80km  (från närpes ti veikars)Blir du lätt svartsjuk? Neej :)
Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms:ar
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? ROOOOMPAA ;) haha, näämen ja tycker om allt på micki, men nog har han ju söt rumpa ;)
Brukar nån av er prata i sömnen? Oftast jag :D händer lite nu som då :D


Detta var då lite om min och mickis "historia" :D
Nu är jag trött, så nu går jag och lägger mig! :)
Gonatt alla! (:

VILKEN SKIT! LISTAN BRÅKAR MED MEJ! NÅJA, DET FÅR LÄMNA SÅ, FÅR DET INTE ATT HÅLLAS ALLT UNDER VARANDRA, HOPPAS NI KAN LÄSA ENDÅ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar