söndag 27 mars 2011

Söndag

Åter igen är det söndag. vart tar veckorna vägen? Kanske lika bra dom försvinner i all hast så det blir sommar någongång :)
  I går på dagen var vi till malax på examenskaffe till Sara, började blir väldigt längesen man såg henne nu :) När vi kom hem på kvällen gjorde jag lite mat till mig och så satte vi oss ner och tittade på Tarzan en stund som kom på tv :) Sen for vi och plockade upp Sabbe och Christoffer och så for vi ut och körde till stan en sväng. Det blev jag som körde, som tur var hade jag inget problem med mitt knä igår så det gick bra :) Vi var till en lägenhet också och hälsade på Sabbes en bekant, vilket Madde och hennes pojkvän också gjorde :)
   Vi körde bara omkring och hade det sååååååå roligt! :D Tillsist blev det natten och vi skjutsade hem Sabbe och Christoffer, och sen och hälsa på lotte, joni, cilla å bobi som var ute på krogrunda :) For till gatuköket med dom en sväng och sen bar det iväg hem!
   Och nu är mamma och pappa och hälsar på och vi har just lagt lasagne i ugnen, så det står på menyn idag! :)
Skriver mera sen! Bajj..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar