fredag 25 mars 2011

Sjukskriven

Ligger hemma i soffan och är sjukskriven och tittar på Peter och Petra. Härligt, har inflammerat knä.Så nu är jag sjukskriven ända tills 1.4
Det enda jag har gjort igår och idag var att jag stekte lite kött och satt igång en tvättmaskin.
  TV1000 Nordic måste vara bästa underhållningen när man har lite att göra! Kommer massor med bra astrid lindgren-filmer :D Även animal planet kommer det alltid bra program på :D Programmet ikväll består inte av mycket..lät som kanske toffe och becka kommer över på kaffe, men annat vet jag inte :)
  Imorgon skall vi på något slags examenskaffe till malax, och på kvällen kommer lotte och joni hit :) Milla och Christoffer kommer kanske på förmiddagen också.

Nu skall jag gå i duschen, ciaao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar