fredag 11 mars 2011

Flyttar

Jepp jepp, that's true!
Nu flyttar jag! :) Har en liten söt lägenhet med micki i Veikars :)
Dagens innehåll består antagligen av att plocka ihop allting vi skall ha i 
lägenheten och börja sortera kläder vad jag skall ha och inte ha,
och sen ner i häckar/lådor med det! :)
På eftermiddagen blir det att åka upp till halpa-halli och handla allt 
t.ex. diskmedel och torrvaror och sånt som vi skall ha! :)
Över hälgen blir det inte så mycket uppdatering tror ja,
vi har väl antagligen fullt upp 
med 
att ställa allting till rätta i lägenheten då antar jag :)
Nu över till gårdagen.. den var helt okej, men inte mera när
 jag och julia körde förbi 
Vörå 
ungefär! Då kom jag på att Heeey, jag har ju min f*cking handväska i f*cking jeppis!
Suuuuck.. så då hade ja inget körkort på mej, skolarbetet som jag tänkte försöka hinna med idag ligger ju förståss där också..ja, halva mitt liv ligger i väskan! :s
Nåja, tur som jag har ibland, råkade ju faktist
Daniela vara kvar på internatet så hon kunde hämta min väska och 
ta med den till Vasa då hon åkte hem! Så jag får tillbaka min väska imr :)
Men nu skall jag försöka börja sortera lite kläder!
Bajj bajj!

Hitta en bild från i somrast då vi målade om min cykel :)
Micki å Tony i farten! :)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar