måndag 21 mars 2011

Längesedan

..jag har skrivit.. har bara inte hunnit! Har inte precis hänt så mycket speciellt på sista tiden..
Här kommer lite vad som hände över hälgen.
 Torsdagskväll: Så långt tillbaka räcker inte mitt minne..var iaf och handlade mat och krockade med en duva :D
Fredag: Steg upp runt halv9 tiden och gick och duschade och gjorde mig klar. Mamma kom och hämtade mig runt 10 tiden då vi skulle åka in till stan och uträtta några ärenden + att jag skulle besöka ortopeden på mehiläinen. Vi fick våra ärenden gjorda och ÄNTLIGEN vet jag vad mitt knä har för cp-problem. En förtjockad  broskskiva i knäet som har fått en förslitningsskada (?!).. så nu blir det en medicin i 3 månader och fysioterapi..om det inte har gått om efter 3 månader blir det operation.
  På kvällen kom Lilly och hälsade på oss och så åt vi nybakad kladdkaka som jag hade gjort :) Och så var vi till malax en sväng på mickis begär :)
Lördag: Var jag och micki in till stan och uträttade hans några ärenden, senare på dagen åkte vi till närpes för att fira mormors 70-årsdag på Lind's kök! :) Himmelsk mat! Efter vi hade varit där åkte jag och micki ut med joni och lotte en stund :) Efteråt var det nog bara sängen som gällde, vi var SÅÅÅÅ trötta!
Söndag: For till mormor på förmiddagen på födelsedagskaffe, smörgåstårta och vanlig tårta! Gott :) Efter någon timme for vi hem  igen och jag packade väskan och ringde till hyresvärden om vårt trasiga kylskåp så idag eller imorgon får vi ett nytt :) Och efter det bar det iväg till jeppislandet!

Det var min hälg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar