söndag 6 mars 2011

Hemma igen

Kom hem igen ca. 1 tiden inatt, oj så trött man var då. Men det var riktigt skönt att komma bort en stund och se något annat också.
I torsdags var vi in till stan en kort sväng när svaine kom från skolan, och på kvällen var vi bara i lägenheten och tog det lugnt.
I fredags for jag, jonas och micki in till stan ett varv till, hittade lite kläder på rea :) Var också och åt på en liten och mysig restaurang också, var som tur var inte så dyrt där :) Maten blev fläskschnitzel med pommes frites! ååh så gott :) Tror bestämt kassatanten där var lite vimsig just då jag skulle betala :D Maten kostade 9,20 så jag betalade med en 50:lapp, vad jag fick tillbaka var 2 st 20lappar, 1st 10lapp och 70cent :D men mig störde det inte :D  Senare på kvällen var jag och micki på kaffe med mickis en bekant.
När vi kom tillbaka till lägenheten  kom svaines några bekanta över också, och vissa spelade lite förfestspel. Det var inte meningen, men tillsist var vi på Dino´s! :D  Kom hem ca. halv4 på natten, då var det bara att gå och sova så vi skulle orka upp till båten.
  Båtfärden hem var lite slöare på väg hem än på väg dit, kanske berodde på att alla tre var trötta som små svin? Men det var INTE finnj*vlarna i hytten mittemot..Dom finnarna var precis som alla andra.. Fulla och högljudda!
  Bilfärden från åbo-Närpes gick bra den också..största djuret vi såg var 2 mårdhundar..minsta en mus :D

Men jag skriver mera någon annan dag, mat nu! bajj bajj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar